Strony: 1 2 [3]
  Drukuj  
Autor Wątek: Propozycja reorganizacji forum  (Przeczytany 7981 razy)
Marmotto
Student
Full Member
***
Wiadomości: 185


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #30 : Marca 31, 2014, 11:04:59 »

Jestem na tak!
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2014, 11:26:25 wysłane przez Marmotto » Zapisane
maciosz
Administrator
Hero Member
*****
Wiadomości: 723


5564019
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #31 : Kwietnia 01, 2014, 09:31:20 »

Wprowadziłam rzecz w czyn, tj. poprzenosiłam wątki z ogłoszeniami o konferencjach do kalendarza. Z usuwaniem starych na chwilę się wstrzymam, bo w niektórych zgodnie z pierwotnymi założeniami są pytania i odpowiedzi do egzaminów, to trzeba by pousuwać czujnie i selektywnie. Ponadto uznałam, że takie ogłoszenia mogą być widoczne dla wszystkich, więc zrobiłam kalendarz widoczny nawet dla gości, ale jeśli uważacie, że ze względu na wspomniane tematy z pytaniami i odpowiedziami powinien być nieco bardziej ukryty to albo z powrotem zmienię uprawnienia, albo może jednak wydzielę osobną kategorię w dziale "wszyscy" o nazwie, powiedzmy, "wydarzenia". Wtedy kalendarz zachowałby swoje teoretyczne pierwotne przeznaczenie, tylko wtedy prawdopodobnie umrze, bo zwyczaj wrzucania tam egzaminów jakoś upadł.
No i zmieniłam opis, bo cytat wprawdzie niczego sobie, ale niespecjalnie pasuje Mrugnięcie
Zapisane

Chaos zawsze pokonuje porządek, gdyż jest lepiej zorganizowany.
Terry Pratchett
Strony: 1 2 [3]
  Drukuj  
 
Skocz do:  


SimplePortal 2.3.1 © 2008-2009, SimplePortal