Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Studia stacjonarne a praca  (Przeczytany 2597 razy)
donut
Newbie
*

« : Października 01, 2015, 04:18:06 »

Witam wszystkich,

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym czy nie warto by poszerzyć swojej wiedzy i wybrać się na bioinformatykę, która od jakiegoś czasu mnie strasznie kusi przez zakres moich zainteresowań. Mam już skończone jedne studia inżynierskie na kierunku informatyka, ale zdaje sobie sprawę, że to jest zupełnie inna bajka i zapewne bez przygotowania licencjackiego (przedmioty pozainformatyczne) nie poradziłbym sobie od razu na studiach II stopnia. Moje pytanie brzmi: czy są wśród Was osoby, które godzą pracę ze studiami na tym kierunku ? Czy jest to w ogóle wykonalne. Obecnie pracuję zawodowo jako programista od kilku lat i nie muszę mieć unormowanego czasu pracy jednak w przypadku dużego zróżnicowania godzinowego zajęć ciężko utrzymać jakąkolwiek systematyczność nie mówiąc już o wypoczynku. Tak przy okazji chciałbym również zapytać czy jest możliwość (a jeżeli tak to gdzie) podejrzenia sobie planu dla 1 roku. Z góry ogromne dzięki za info.
maciosz
Administrator
Hero Member

5564019
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #1 : Października 01, 2015, 05:12:35 »

Plan na pewno można podejrzeć w USOSie, niestety, nie mogę dać precyzyjnego linka, bo akurat dzisiaj jest przerwa techniczna :] Ale jutro postaram się znaleźć i zalinkować.