Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepisanie ocen z przedmiotów zaliczonych na innej uczelni  (Przeczytany 21121 razy)
mazurus
Gość
« : Marca 24, 2010, 03:47:24 »

Witam wszystkich serdecznie,
mam następującą 'sprawę':

Jestem studentem drugiego roku na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych PW i od października planowałem zacząć na UW właśnie Bioinformatykę i biologię systemów. Podczas swojej przygody na PW zaliczyłem już kilka przedmiotów, które występują na pierwszym roku Bioinformatyki (jak chociażby Rachunek Różniczkowy i Całkowy tudzież Rachunek Prawdopodobieństwa).
W tym miejscu kieruję do Was pytanie:

Czy istnieje jakakolwiek możliwość przepisania ocen z tych przedmiotów zaliczonych na PW?
Jeśli tak, to do kogo z władz uczelnianych trzeba by się w tej sprawie zwrócić?
Jeśli nie, no cóż... Macie może pomysły co zrobić, żeby się jednak dało? Chichot w końcu nadzieja umiera ostatnia ;]

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2010, 03:49:31 wysłane przez mazurus » Zapisane
Antek
Student
Sr. Member

« Odpowiedz #1 : Marca 24, 2010, 04:17:59 »

Na pewno możesz mieć przepisany Rachunek Różniczkowy i Całkowy, bo u nas jedna osoba przepisywała to, bo miała zaliczone na wydziale fizyki UW. Co do rachunku prawdopodobieństwa to nie wiem, ale przypuszczam, że również nie powinieneś mieć problemu (szczególnie jeśli miałeś więcej godzin, niż jest to na bioinformatyce).
W tej sprawie musisz złożyć podanie do dziekana MIMUW, załączając bodajże ksero wpisu w indeksie (albo jakiegoś dokumentu potwierdzającego zaliczenie) i opinię prowadzącego dany przedmiot u nas.
A Rachunek Prawdopodobieństwa został wycofany z pierwszego roku (patrz kolumna "okres").
Darek
Newbie
*

2702786
« Odpowiedz #2 : Marca 24, 2010, 05:00:53 »

Krzysiek będzie pewnie coś na ten temat dokładniej wiedział, bo on w 2. semestrze załatwiał sobie przepisywanie paru przedmiotów właśnie z PW, bo studiuje tam biotechnologię (o ile dobrze pamiętam) Uśmiech
Ucho
Jr. Member
**

8939775 cezucho